Problem z założeniem firmy w Holandii? Sprawdź, gdzie znaleźć pomoc!

Wreszcie, po wielu miesiącach postanowiłeś zrealizować swoje największe marzenie, jakim od zawsze było prowadzenie własnego biznesu. Wybrałeś Holandię, zachęcony stale rozwijającym się rynkiem i pełną paletą możliwości (i korzyści!) dla firm, jednak już podczas składania wniosku pojawiły się problemy? W poniższym artykule wyjaśnimy, z czego mogło wynikać to niepowodzenie.

Niekompletność dokumentów to częsty błąd

Rejestrując działalność, uzyskuje się tym samym numer KVK oraz prawo do aktywizacji numeru VAT. Doświadczenie wielu holenderskich przedsiębiorców mówi, że proces ten nie należy do łatwych, a sam KVK nie ma w zwyczaju dawać komukolwiek taryfy ulgowej, jeśli nie zadbano o kompletność dokumentów. Z tego względu, warto pozyskać wiedzę, jakich formalności dokładnie należy dopełnić, aby nie być zmuszonym na oczekiwanie na kolejny termin. Aktualnie średni czas oczekiwania na spotkanie to aż 3 tygodnie! Zadbaj więc o:

  • Zabranie ze sobą ważnego dowodu osobistego lub paszportu;
  • Oryginalne i przetłumaczone zaświadczenie o zameldowaniu na terytorium UE (także aktualne!);
  • Zapewnienie swojej przyszłej firmie niderlandzkiego numeru identyfikacji podatkowej BSN;
  • Wejście w posiadanie karty debetowej lub kredytowej bądź telefonu, który ma funkcję płatności zbliżeniowych. To niezbędne, aby dokonać opłaty skarbowej;
  • Adres siedziby firmy lub wirtualny adres.

A może wirtualne biuro? Zgłoś się do FBS24!

Jak wspomnieliśmy powyżej, nie ma konieczności posiadania fizycznego adresu firmy, aby taką działalność móc prowadzić. Alternatywą jest w tym przypadku wirtualne biuro. Nawiązując współpracę z firmą świadczącą tego typu usługi, jak np. FBS24, zyskujemy nie tylko adres w atrakcyjnej lokalizacji, ale także cały szereg korzyści: adres pocztowy, miejsce do pracy z dostępem do Internetu i drukarki, możliwość korzystania z sal konferencyjnych, obsługę sekretarską i wiele więcej. Warto zaznaczyć, że rezygnując z fizycznego adresu, mamy możliwość dużej oszczędności środków, które możemy przeznaczyć na rozwój biznesu.

W kontekście zakładania firmy w Holandii (choć nie tylko!), istotna jest również usługa tłumaczeń. Aby wniosek mógł zostać rozpatrzony pozytywnie, tłumaczenie musi zostać wykonane bezbłędnie i dokładnie. Z tego względu warto zwrócić się do FBS24 jeszcze przed rejestracją firmy, aby nie tylko uzyskać wirtualny adres, ale także uzyskać niezbędne przetłumaczone dokumenty. Specjaliści pomogą także w skompletowaniu dokumentów.

Sprawdź – dokumenty do rejestracji firmy w Holandii dla osób bez meldunku

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

eighteen − 4 =